woensdag 28 oktober 2009

Lieve bloggers.....

het is voor ons onmogelijk om alle vragen gelijk te beantwoorden,sommige vragen hebben ook niet echt iets direct met het bloggen te maken,maar met het pimpen en sommige dingen zijn voor ons ook nieuw en we hebben ook onze eigen blogs en dingen te doen,dus het kan goed zijn,dat we niet gelijk de andere dag een beschrijving hebben ervan en sommige vragen kunnen wij ook niet oplossen,omdat we niet in je account kunnen kijken wat daar mis gaat en soms hebben de gadgets die je hebt op je blog een storing,waar wij niets aan kunnen doen,het is onze bedoeling geweest met de Blog-Helpdesk om je op weg te helpen met instellingen van het bloggen en bepaalde gadgets,dus ik hoop na mijn uitleg,dat jullie dit begrijpen.

Let op:Dit bericht blijft een poosje bovenaan staan.

2 opmerkingen:

  1. ow mus ik las net je berichtje
    maar ik heb het al voorelkaar gekregen
    dankje!!
    (had je het engeltje niet gezien??)

    liefs xzenna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joke en Karin,
    Even een vraagje, kom er zelf echt niet uit, maar ik heb het idee, wanneer ik foto's plaats dat die niet meer ge-update worden bij mijn volgers..... Weten jullie wat ik daar aan kan doen? Alvast bedankt!
    En oh ja, ik heb net het snow effect er op gezet, hartstikke leuk. Bedankt voor de tip.

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je op onze help-desk blog bent geweest. Heb je een vraag stel die dan vooral in het bovenste bericht "heb je een vraag". Alle reacties en vragen zullen wij met zorg proberen te behandelen. Bedankt voor het langskomen en tot ziens...