vrijdag 30 april 2010

Semi STOP

Hallo Allemaal,

Wij (Joke en Karin) hebben besloten om te gaan stoppen. We hebben de afgelopen maanden onwijs veel bloggers geholpen en veel voorkomende problemen op ons blog gezet.
Het aantal vragen en problemen loopt terug en wij hebben onze grootste taak volbracht. Een goed moment om te besluiten dat wij het blog laten bestaan zodat een probleem altijd opgezocht kan worden, maar dat wij geen vragen meer beantwoorden.
Heb je een probleem kijk dan alsjeblieft bij de labels en kijk of daar misschien je probleem bij staat.

Wij hopen dat wij jullie goed hebben geholpen en wij wensen jullie allemaal onwijs veel blogplezier!!!

Lieve en hartelijke groeten,

Mus (Joke) en Kip (Karin)

15 opmerkingen:

  1. Bedankt voor alles!
    Tot ziens in blogland!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve dames,
    hartelijk bedankt voor jullie hulp:)
    ik kijk nog steeds af en toe tussen de vraag en antwoorden:)

    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik wil jullie ook hartelijk bedankten, vooral toen ik net blogde heb ik hier veel aan gehad! Een superinitiatief dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joke en karin
    bedankt meiden voor alles, ik heb er veel aan gehad en heb een leuke blog gemaakt dankzij jullie, ik ben blij dat jullie het open laten, dan kan ik als ik het nodig heb toch nakijken, liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg bedankt, ik heb veel aan jullie gehad.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor alles, heb er veel aan gehad!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Joke & Karin,

    Bedankt voor alles!!
    Mij hebben jullie in ieder geval goed opweg geholpen dames.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor alle hulp en steun die jullie -misschien ongemerkt- toch gegeven hebben.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 89 volgers en maar een bedankje van Loes is een beetje mager meiden.. ook ik heb jullie een keer nodig gehad en netjes antwoord gekregen...dus bij deze heel hartelijk bedankt voor al jullie oplossingen die jullie aangedragen hebben...fijn dat jullie het blog laten staan..altijd handig om nog eens na te kijken hoe je wat moet doen...bedankt!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Dames ik kom hier pas voor het eerst en ik weet nergens van hoe je een blog maakt , dus ik ben blij dat het nog open blijft zodoende kan ik hier steeds terug komen , dus Dames bedankt voor al jullie vrije tijd ,gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Karin en Joke bedankt! Ik heb wel eens gebruik gemaakt van jullie blog!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dames bedankt en fijn dat jullie het laten staan

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo meiden,

    heb ik een probleem zie ik dat jullie net gaan stoppen met de blog Jammer!!
    mijn bericht wil niet bovenaan blijven staan als ik de aanwijzigingen opvolg wordt het bij mij een geplande datum dus verdwijnt hij van mijn blog en wordt gepland voor een latere datum wat doie ik fout???

    vriendelijke groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi!!

    bedankt voor jullie hulp, ik heb er dikwijls veel plezier van gehad!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo,

    Jammer dat jullie stoppen (maar wel begrijpelijk) Ik ben net begonnen met bloggen dus heb jullie site boven aan in de favorieten! En helaas een vraag, maar denk niet meer dat jullie deze gaan beantwoorden..
    Hoe krijg ik de roze en witte kleur op mijn blogspot achter mijn tekst vandaan en kan ik de kleuren van het behangetje er gewoon achter krijgen......... grrrrrrrr ik baal er enorm van! Misschien is er een lezer die mij kan helpen, mijn site is: www.sandraatsjuh.blogspot.com

    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je op onze help-desk blog bent geweest. Heb je een vraag stel die dan vooral in het bovenste bericht "heb je een vraag". Alle reacties en vragen zullen wij met zorg proberen te behandelen. Bedankt voor het langskomen en tot ziens...