woensdag 16 september 2009

Vraag van Helma

Helma vraagt het volgende:
Hoe kun je een vast bericht op je eigen blog bij de reacties achterlaten om iemand te bedanken dat ze hebben gereageerd op je blog,zonder steeds perssonlijk te reageren na iedere reactie.
Antwoord:Ga naar aanpassen,klik op instellingen en dan op reacties,daar vind je een beetje onderaan:Reactieformulierbericht en daar kun je,je tekst intikken,bv:dank je wel voor jullie reacties,daarna klik je op instellingen opslaan en als je dan gaat kijken bij je reacties,zie je boven waar bloggers hun reactie intikken,jouw tekst staan.Succes.
Helma vraagt het volgende: Het is gelukt,maar schrijft ze,wat ze heeft getikt,staat er niet allemaal op,hoe kan dat.
Antwoord:Ik heb het getest en je kan er best wel wat kwijt,ik weet niet precies wat er fout is gegaan,maar ik zou even terug naar instellingen,dan reacties gaan en je bericht verwijderen en het opnieuw tikken en dan weer op instellingen opslaan,misschien dat het nu goed is.Ik hoop dat het nu goed erop staat.

2 opmerkingen:

  1. heb het gedaan en het is ook gelukt behalve mijn eerste zin hahaha die zie ik maar half! doe zelf zeker iets heel erg verkeerd , dus dit wordt gelijk mijn 2e vraag als dat mag wat kan ik daaraan doen hahaha
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt dames het is helemaal oké nu!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je op onze help-desk blog bent geweest. Heb je een vraag stel die dan vooral in het bovenste bericht "heb je een vraag". Alle reacties en vragen zullen wij met zorg proberen te behandelen. Bedankt voor het langskomen en tot ziens...