zaterdag 23 januari 2010

Marijke vraagt het volgende:

Hallo dames, ik heb pas een blog geprutst, ben er af en toe flink nerveus van, blog aanmaken gaat goed maar hoe je hem inricht........ en dan allemaal termen die ik nog niet ken en begrijp, misschien heb ik er overheen gekeken maar ik ben al een poosje op zoek naar hoe je de blogs die je zelf volgt, zichtbaar krijgt op je blog. Alvast bedankt, groeten Marijke

Hoi Marijke,
Het is niet zo moeilijk.
*Ga naar je dashboard
*Ga naar indeling
*Klik op gadget toevoegen
*Dan zoek je de gadget op "lijst met blogs"
*Dan klik je op "een blog aan je lijst toevoegen"
*Klik dan op blogs die ik volg
*Dan krijg je een lijst van alle blogs die jij volgt
*Klik de blogs aan die je op de lijst wil hebben
*Alles opslaan en dan zie je in je rechterzijbalk de lijst met al jouw blogs die jij volgt

Ik hoop dat je vraag hiermee beantwoordt is...

groet
Karin

1 opmerking:

  1. Hartstikke bedankt, ga het uitproberen.
    Fijn dat jullie er zijn!
    groeten Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je op onze help-desk blog bent geweest. Heb je een vraag stel die dan vooral in het bovenste bericht "heb je een vraag". Alle reacties en vragen zullen wij met zorg proberen te behandelen. Bedankt voor het langskomen en tot ziens...